پرورش اندام

تقویت عضلات مچ دست

تقویت عضلات مچ دست
۴٫۳ امتیاز از ۳ رای

تقویت عضلات مچ دست

افرادی که باشگاه زیبایی اندام می روند بیشتر به قسمت های مانند جلو بازو، سینه، شکم که برای زیبایی بیشتر به چشم میاد کار میکنند ولی تقویت عضلات مچ دست هم مهم می باشد زیرا با تقویت مچ دست جلوگیری از عارضه تونل مفید است.

ما برای شما چند تمرین برای تقویت کردن عضلات مچ دست آموزش می دهیم:

 

تمرین شماره یک:

اولین تمرین برای شما تمرینه خم کردن مچ دست با وزنه که برای تقویت مچ وساعد میباشد.

تقویت عضلات مچ دست

شما با داشتن یک دمبل و برای انجام همزمان دو دست به یک هالتر فقط نیازمندید تا تمرین خود را انجام دهید .برای تمرین این حرکت شما باید روی یک نیمکت در باشگاه(منزل) بشینید و پشت ساعد روی ران و قسمت جلویی ساعد رو به بالا باشد و دمبل را در دست بگیرید .این حرکت را شما می توانید ۳ ست ۱۵حرکتی انجام دهید.


تمرین شماره دو:

با تمرین این حرکت هم انگشتان و هم مچ دست های شما قوی تر میگردد.

این تمرین کمی دقت می خواند ,شما باید به این نحوه تمرین کنید که دستهای باز شما اینگونه باشد که انگشت های شما امادگی همم داشته باشد که قسمت مچ، کف دست و انگشتان آزاد باشند. یک دمبل را در دست بگیرید و اجازه دهید از جلو مچ دست آویزان شود. انگشت ها را شل کنید تا دمبل به پایین ترین نقطه از انگشتان برود. در این تمرین شما می توانید دست های خود را بر عکس کرده و عضلات پشت دهایتان راتقویت کنید.

تقویت عضلات مچ دست


تمرین شماره سه:

این تمرین بیشتر برای کسانی میباشد که انگشت های قوی دارند.

کسانی که انگشت های قوی ندارند و بخواهند برای سری اول از وزنه های سنگین استفاده کنند بی شک انگشت های انان آسیب می بینید. برای تمرین این حرکت شما قسمت بالایی این وزنه را میگیرید و از روی زمین وزنه را تا حدود کمر خودبالا می آورید و در همین سطح حدود ۳۰الی ۴۰ثانیه نگه می دارید سپس وزنه را روی زمین بگذارید. برای این نوع تمرین ۳ست ۳۰ثانیه ای توصیه میشود.

تقویت عضلات مچ دست

همچنین ببینید

[newsbox style=”nb2″ display=”category” cat=”91″ number_of_posts=”3″]

برچسب ها
♥admin

♥admin

باسلام خدمت شمادوست عزیز امیدوارم اوقات خوشی رابا مطالبی که در اختیار شما گزاشته ایم داشته باشید. منتظر نظر های گرمتون هستیم ویا اگر سوالی داشتین گزینه تماس با ما دربالا را بزنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن